Trwają zapisy na zajęcia dla dzieci!

Rezerwacja "USZKODZENIA NARZĄDU SŁUCHU – PROGRAMOWANIE TERAPII LOGOPEDYCZNEJ"

Informacje obowiązkowe
Imię
Nazwisko
Telefon
E-mail
Pola obowiązkowe dla studentów:
Nazwa uczelni i kierunek
Pola obowiązkowe dla nauczycieli:
Stopień awansu zawodowego
Dane do faktury
Nazwa firmy/instytucji
Adres
NIP:
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do zmian organizacyjnych, w tym odwołania, zmiany terminu lub miejsca kursu, o zmianach uczestnicy zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie w możliwie jak najszybszym czasie.
Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu/warsztacie jest możliwa najpóźniej na 3 dni robocze przed datą rozpoczęcia szkolenia. W przypadku powiadomienia na mniej niż 3 dni robocze uczestnik ponosi 100% kosztów szkolenia.
Niniejszym w rozumieniu Ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Edukacji i Rozwoju moich danych osobowych w celach edukacyjno‑szkoleniowych i informacyjnych (w tym nagrywanie na nośniki elektroniczne i fotografowanie). Ponadto oświadczam, że znane jest mi prawo wglądu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Centrum Edukacji i Rozwoju w Czechowicach- Dziedzicach zastrzega sobie prawo do wyłącznego dysponowania materiałami wypracowanymi w trakcie trwania kursu.
Akceptuję
Zapoznałem/łam się z regulaminem zajęć
300 zł


Regulamin:
Data: 12 kwiecień 2018
Liczba wolnych miejsc: 11

Opis:

1. Rozwój funkcji słuchowych. Deprywacja słuchowa.

2. Niedosłuch – aspekt medyczny, logopedyczny i pedagogiczny.

3. Uszkodzenia jednostronne i ich konsekwencje w rozwoju językowym.

4. Typologie uszkodzeń narządu słuchu: aspekt medyczny i logopedyczny.

5. Wywiad surdologopedyczny.

6. Funkcjonalna diagnoza surdologopedyczna. Narzędzia diagnostyczne.

7. Rozwój mowy i zaburzenia mowy u dzieci z uszkodzeniami narządu słuchu.

8. Wychowanie słuchowo-językowe a trening słuchowy.

9. Metody i strategie w terapii dzieci z uszkodzeniami słuchu.

10. Komunikacja alternatywna i wspomagająca.

11. Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej. Założenia teoretyczne metody i implikacje terapeutyczne.

12. Karta Oceny Zachowań Komunikacyjnych (KOZK) i Karta Samooceny Umiejętności

Komunikacyjnych (KSUK).

13. CAPD – charakterystyka zaburzenia, diagnostyka i przedstawienie wybranych metod terapii.

14. Specjalne potrzeby edukacyjno-terapeutyczne.

15. Współpraca z rodzicami.

16. Przedstawienie wybranych pomocy logopedycznych i materiałów dydaktycznych.

17. Dyskusja.

Prowadząca: Agnieszka Dziedzic


Lokalizacja: Centrum Edukacji i Rozwoju, Czechowice- Dziedzice

Czechowice- Dziedzice
Gimnazjum Publiczne nr 1, ul. Polna 33

CEIR ambasadorem ogólnopolskich kampanii

Dobry Rodzic Dobry Start Zły Dotyk Słowa ranią na całe życie Dzieciństwo bez przemocy