Trwają zapisy na zajęcia dla dzieci!

Rezerwacja "Opóźniony Rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne"

Informacje obowiązkowe
Imię
Nazwisko
Telefon
E-mail
Pola obowiązkowe dla studentów:
Nazwa uczelni i kierunek
Pola obowiązkowe dla nauczycieli:
Stopień awansu zawodowego
Dane do faktury
Nazwa firmy/instytucji
Adres
NIP:
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do zmian organizacyjnych, w tym odwołania, zmiany terminu lub miejsca kursu, o zmianach uczestnicy zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie w możliwie jak najszybszym czasie.
Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu/warsztacie jest możliwa najpóźniej na 3 dni robocze przed datą rozpoczęcia szkolenia. W przypadku powiadomienia na mniej niż 3 dni robocze uczestnik ponosi 100% kosztów szkolenia.
Niniejszym w rozumieniu Ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z poźn. zm.) dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Edukacji i Rozwoju moich danych osobowych w celach edukacyjno‑szkoleniowych i informacyjnych (w tym nagrywanie na nośniki elektroniczne i fotografowanie). Ponadto oświadczam, że znane jest mi prawo wglądu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Centrum Edukacji i Rozwoju w Czechowicach- Dziedzicach zastrzega sobie prawo do wyłącznego dysponowania materiałami wypracowanymi w trakcie trwania kursu.
Akceptuję
Zapoznałem/łam się z regulaminem zajęć
350 zł


Regulamin:
Data: 2 luty 2019
Liczba wolnych miejsc: 15

Opis:

Wyjątkowe, specjalistyczne szkolenie dla logopedów, neurologopedów i rodziców dzieci z opóźnionym rozwojem mowy. Szkolenie połączone z warsztatami!!!



Szkolenie dla logopedów: Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne.

W programie: 

I.Część teoretyczna ok.1,5 - 2 godz O.r.m. 

–zakres pojęcia. Prawidłowy rozwój mowy jako inspiracja do prowadzenia terapii. 

- Opóźniony rozwój mowy w świetle zaburzeń integracji sensorycznej. 

- Psychologiczne i pedagogiczne skutki o.r.m. Metody i techniki wspomagające terapię. Program Learning Language and Loving It. 

II. część praktyczna 5,5 - 6godz 

- Diagnoza. Obszary jakie rozwijamy w terapii dziecka z o.r.m. -

- Przykłady zabaw na pracę w każdym obszarze z uwzględnieniem oddziaływań 1:1 i w małych grupach (W tym: wzbogacanie słownictwa biernego; wzbogacanie słownictwa czynnego- od samogłosek do wyrazów wielosylabowych; zabawy kształtujące prawidłową odmianę części mowy; modelowanie zdań; ćwiczenia fluencji słownej; zabawy doskonalące motorykę małą i dużą we współdziałaniu z mówieniem; ćwiczenia percepcji, pamięci i uwagi słuchowej) 

- Jak budować atrakcyjne zajęcia w pracy z małym dzieckiem. W co się bawić? Inspiracje dla rodziców. Postępowanie logopedyczne - wskazówki dla rodzicow i terapeutów. Jak aktywizować dziecko z orm podczas występów w przedszkolu.

 

Szkolenie prowadzi: Agata Gładowicz- Bojarska neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej. Od 14 lat pracuje jako logopeda w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym w Krakowie. Inicjatorka i prowadząca spotkania edukacyjne dla rodziców i nauczycieli. Autorka/współautorka warsztatów „Kiedy do logopedy”, „W co się bawić?” , „Dorosły wobec dziecięcej zabawy” oraz „Stymulowanie rozwoju mowy dziecka”. Prowadzi szkolenia dla logopedów z zakresu wywoływania głosek oraz opóźnionego rozwoju mowy. Aktywnie uczestniczy w konferencjach naukowych, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Nauczyciel akademicki - prowadzi zajęcia ze studentami w ramach podyplomowych studiów logopedycznych.

Zapisy: www.ceir.pl

Więcej informacji: 509-857-687

Koszt: 350,00


Lokalizacja: Przedszkole,


CEIR ambasadorem ogólnopolskich kampanii

Dobry Rodzic Dobry Start Zły Dotyk Słowa ranią na całe życie Dzieciństwo bez przemocy